4.5 aylık bebeğim var. kolikti ve sadece battaniyede sallanarak uyuyodu. sonra hamağa da alıştı. önve battaniyede 15 dk, sonrada hamakta saatlerce sallanıyodu. artık önünü alamadığım için 2 gün önce hamağı söktüm ve artık ayakta sallıycam dedim. şansım yaver gitti ve biberonla uyuyakalnaya başladı. çok nadir sallıyorum, genelde kendi kendine uyuyor.
asıl sorum şu; gerçekten ne zaman hamaktan tam anlamıyla kurtuldum diyebilirim? sallanmayı ne kadar zamanda gerçekten unutmuş olur sizce?