2 aylık bebeğim var adı eylül kızlae gündüz uykumuz harika meme emmemiz güzel sütüm var ama akşam 6 dan 12 ye kadar cpcuk huzursuz ağlıyor meme almıyor ağlıyor ucunda napacağımı şaşırdım içim parçalanıyor onun minnak boncuk gözlerinş öyle görünce kızlar ne yapıxsm ben gazını çıkaırıyorum kaka yapıtor susmuyor oyun oynuyorum karşısında yapmadığım şey kalmadı olmuyor huzursux bir aydır akıl verin 😭😭😭😭
1.