Eymenncik bizimki 4. Ay atağından kaynaklıydı galiba, kesinlikle biberon vermedim, çünki biberon daha da kötüleştiriyordu durumu, hep kucağımda gezerek emziriyordum, pencereden dışarı bakıyordu, ya da gezerek mutfağa geçiyorduk, ya da bazen pes ediyordum hatta ek gıdaya başlamaya çalıştım.sonra kestim😄 şükür düzeldi sürekli farklı pozisyonlar deneyin, çok ağlarsa sakinleştirin bir müddet sonra tekrar deneyin