Canım benim bebeğimde ilk 2aya kadar hep kucapımda koynumda uyurdu, asla normal dalamazdı hemen uyanırdı. Sonradan düzelir huylarıda değişiyor zaten merak etmeyin. Şmdi sallayarak uyumaya alıştı 2aydırda bu şekilde uyuyor. 4aylığız zamanla huyu suyu düzeni kendi belirliyor herşeye çabuk alışıyorlar. Artık koynumda asla uyumuyor. Ven ilk aylar severek koynumda uyumasına izin veriyordum mutlu oluyordum. Şimdi çok değişti😊