Elizabetyyy Kaç kişinin kaydettigini nasıl görücem herkez kaydettim diyor bakıyorum hiç kaydetme görülmüyor kasıyo diyemi görülmüyo acaba çok giren varya
Kavruuukk Elizabetyyy sanırım geç düşüyo sabahtn beri yaziyom kaydettim diyenler var bir sürü 15 tane gözükmeye başladı yeni
Habibe08 Elizabetyyy esim asker gruptan mesaj geldi trendyol siber saldiriya uğramış milletin kartlarindakileri cekmisler haberiniz olsun
Deletedmom_59 Seherronya 40 kisi kaydettim kaydedilmem 12. Umarim yavas yavas dusuyordur yoksa bununda bir nevi kul hakki oldugunu bilsin arkadaslar🤔