sdsd süt diyetini açıyordum peynir yedikten sonra vücudunda göğüs kısmında kızarıklık oldu içi pütür kuru , allerjiden sandım bugün sağlık ocagına uğradıgımda mantar dedi bu durumu yaşayan var mı? evde travegon vardı onu sürüyorum