Mganne 1 aylik bebisim var. Serum fizyolojik damla da kullandım 10 gündür burun tıkanıklığı geçmedi başka ne yapabilirim tecrübeli anneler 😔
gzmalpay Mganne ilk aylar bizde çok çektik burundan 🙁 sıcak banyo ve burun aspiratörü canım ben öyle atlattım hala da ara ara oluyor 😊😊😊👍😇 korkma geçer ama hergün mutlaka burun kontrolu yapmak lazım 😊
ZeynepNehir Mganne youtube’da Osman Gönülal’in serum fizyolojik nasil kullanilir isimli videosu var, bi’ izlemenizi tavsiye ederim.. belki ise yarar
Mganne Çok teşekkür ederim😍 Aspiratör kullanirsam canını yakar mıyım diye düşündüm.Çok küçük olduğu için Demek ki yapmam gerek 😒