Annnisshhh sadece öksürükse ilaç kullanma. Antibiyotik hiç kullanma. Odasını havalandırın. Sonra ben peteğe havlu ıslatıp koyuyorum. Ketıl ı bulunduğu odaya koydum ara ara çalıştırıp odayı buharliyorum. Vicks var birazcıkta içinde. Bebeklerde ara ara öksürük normal. Ve serum fizyolojikle burnunu yıkıyorum tabi.