Nilinannesiii benim hiç bir zaman çok olmadı zaten sütüm.o yüzden en başından beri mama takviyesiyle gitmek durumundaydım.inanın sütüm ne zaman bitti onu da net olarak hatırlamıyorum.ama benden size tavsiye çok takılmayın bu konuya,yoksa sütünüz stresten etkilenip azalmaya başlayacaktır..bol bol su için ki süt yapsın