Necvaayyldz Monovitin içeriğinde BHA ve ayçiçek yağı var. Yani BHA = Butilhidroksianisol. Bu madde gıdalardaki yağın oksijen,ışık ısı gibi etmenlerden dolayı bozulmasını geciktiren yani raf ömrünü uzatan sentetik,petrolden elde edilen koruyucu bir madde. BHA’nın aslında bebek formüllerine mamasına osuna busuna katılması da yasak.
Malesef ki ülkemizde hemen elimize tutuşturulup verilen Devit veya Monovit d vitamini damlalarının ikisinde de BHA var.
Bunun bir de 4. Ayda verilen gene devlet tarafından olan kan/demir damlası var ki (vegaferon) o da paraben içeriyor.
Çocuklarımıza,kendimize dikkat etmeye çalışıyoruz elimizden geldiğince.Her yerimiz endüstri,gdo vs…Ben bahçemizdeki elmalara ilaç attırmayıp çocuğuma olabildiğince doğal yedirmeye çalışıyorken, kullanması gereken şeylerde de alternatif hep baktım.Doktoruna da bunu ısrarla talep ettim.Zararlı olduğunu bildiğim bir şeye ücretsiz ulaşacağıma, alternatif temiz içeriklisi varsa (ki var) para verir gene de onu alırım.
Bi de söylemiyorlar “içinde bu var ama isterseniz şunu alabilirsiniz” diye.İrdelersek öğreniyoruz 🤷🏻♀️
Kan damlasını 8. Ayda başladık tahlil yaptırarak.Bestiron alıyorum. D vitamini 16. Aya kadar ocean 400ıu olan kullandık. Sonra 600ıu olana geçtik. Şuan oğlum 2 yaşında.