Ceydakoruc Muhendis_anne1 bende de hata veriyordu yanında ki kelimeye basılı tutuyorum tarama çıkınca linki tarayıp aç butonuna tıklıyorum öyle kaydediyorum
Ceydakoruc Aylinruya bende de hata veriyordu yanında ki kelimeye basılı tutuyorum tarama çıkınca linki tarayıp aç butonuna tıklıyorum öyle kaydediyorum
Eifnrkly Zeynepazram Dmt-01 Seherronya drn5410 mervedmr Mavisinannesi34 ve daha etiketleyemediklerim kayıt ettim karşılıklı kayıt eder misiniz https://ty.gl/gabe65x