Ardn çookk teşekkür ederim 🙏🙏 beylikdüzünde kavaklı dediler bi kargocu tanıdığımız var temizmiş o taraf evet esenyurt baya kötüymüş sizler sayesinde netleştim evlerinin geniş ve yeni bina olmasını beğenmiştim ama hiç gerek yok Allah size sabır versin insan öyle bir yerde nasıl davranacağını bilemez hem öğrenci hem veli işiniz çookkk zorrr