Güzel anneler bebeğinizi emzirirken sütünüzün tazyikli gelmesini önlemek için tutuyor musunuz ? Ben bi türlü beceremiyorum ya tutmayı. Göğsüme basıyorum az gelsin diye ama daha çok geliyor. Bu yüzden bebeğim hem emmek istemiyor hem de boğazımda kalıyor . Zaten meme reddi yaşıyoruz 😭