Merhaba kızlar. Pek yazmıyorum buralara genelde okuyorum. Ama bebeğim hala diş çıkarmayınca endişelenmeye başladım. Doktora sordum normal dedi. Ama böyle geç çıkaran var mı sorun yaşadınız mı 16 ay 1 haftalık bebeğim. Eli bu ara sürekli ağzında. Yürüyo. Test yaptırdık 2 ay önce herhangi bi sorun yok.