pasaninannesi CidemNisa iyi kayınvalidede var ama genelde çocuğundan çekinen kayınvalideler iyi olmak zorunda kalıyorlar 😶 beş aylık çocukla yemeğimi zor yapıyorum valla eşim gelince yemek hazırlıyorum birde bana zorla misafir getirecek bilmiyorum yani ççok çok saçma. Sonra bebeğin böyle kaçamaklarla uyku düzeni bozulacak bir daha kim uğraşacak o çocukla ? İnsanlar çok düşüncesiz canım maalesef ki.
CidemNisa pasaninannesi lafta torununu çok düşünüyor ama ona sorsan maksat çocuk değil ev görmek sanırısn malikanede yaşıyorum
CidemNisa Mustafaninannesi28 evet hiç konduramıyorm asla böyle yapmaz dediğim ne varsa çocuktan sonra yaptı sağolsun
Ercanekininannesi Valla benim kayınvalidem çok iyi sağolsun oğlundan çok beni tutar benim annemde benden çok eşimi tutar. İkiside der ki karşı tarafı mutlu etki oda senin çocuğunu mutlu etsin. Hiç bi şeyime karışmaz kayınvalidem ama elinden ne geliyosa yapar çok vericidir samimidir 🧿🧿
CidemNisa Ercanekininannesi ne kadar güzel çocuk olana kadar bizde öyleydik sonra ne oldusa oldu 5 aydır resmen savaş ilan ettik
Miracalpinannesii Ercanekininannesi. Aynen benimkide öyle Allah razı olsun elinden geleni yapar eşime her zaman söyler yanlışın olursa seni kapı önüne koyarım ama kızımı asla der (bana gelinim demişiliği bile yoktur soranlara bile büyük kızım diyor ) kendi annemden farkı yoktur herşeyimizi paylaşırız bir birimizle 😍
Arvenceren CidemNisa misafirde zor gerçekten bebekle nie bukadr anlayşsz o 😤bebegin sana ihtiyacı var şuan eşine syle konşsn seni anlamiyosa şuan havalar soğuk millet hasta geziyo allah korusun bebeğine bulaşır 😟
CidemNisa Arvenceren sanırım eşime konuşturucam ben konuşmama rağmen anlamadı beni demekki oğlunu araya sokmak gerekiyormuş
Eminee Size bir anımı anlatayım beterin beteri var der biraz rahatlarsın belki bebeğim 2 aylıkken eşim trafik kazası geçirdi çok şükür ki sadece kol kurulmasıyla atlattın bebeğim kolik ve gazlı olduğu için okadar huysuzdu ki sadece kucağımda uyuyordu koyar koymaz uyanıyordu ve uyanınca saatlerce ağlayıp uyumuyordu eşimin kaza yaptığı günün akşamı kayınvalidemle altlı üstlü oturuyoruz komşusu geçmiş olsuna geldi ve onlar gelir gelmez kayınvalidem benim evime soktu onları eşim dedi ki ben yukarıya çıkayım duymamazlığa geldi ben tesettürlüyüm yatak odasına gittim kucağımda bebek ev leş gibi ben şok olmuşum zaten eşim kaza geçirmiş gelmiş bir de diyo hoşgeldin de ayıp olur dedim bebeğimi bırakıp giyinemem kusura bakmasınlar deli olmuştum sinirden
CidemNisa Eminee allah sizinde yardımcınız olsun allah korusun bİzimde başımıza öyle birşey gelse benimde olacağım böyle insanlar sürekli gelir ben sinir küpü olurum
snyymn CidemNisa çok haklısınız hiçte abartmıyosunuz. bebek 5 aylık olmuş ne ziyareti ki cocuk bakımı zordur. bunu en cok onlar bilmeli. hele bide gece kalmalı. ben kayınvalidemlerle yaşıyorum. arada oda böyle yapıyo sanki ben rahatmışımda bide üstüne gece kalmaya misafir tam oluyo yani. ben bişe diyemiyorum ev benim der diye. sizin kendi eviniz ise söyleyin bence. kabul etmiyosa bikerelige mahsus gelicek misafirlere söyle belki utanırda getirmez bida rezil olmamk için ne biliyim ya Allah sabır versin . 😞
CidemNisa snyymn annelerimiz daha zorluklarla yetiştirmişler bizleri ama şimdiki çocuklarda aşırı hassas uyku problemi huysuzluk hepsi mevcut ve bunları anlamayıp sürekli bi misafir ağırlama çabası hepsi aynı demekki
snyymn CidemNisa sanırım bunca şeylerden somra kendilerini kanıtlamaya hani bende varım demeye calışıyolar. bende anlam veremiyorum
Mustafaninannesi28 CidemNisa aynen aynen bende kaynanami akilli bisey sanirdim megerse surekli bi ben bilirimciymis😂
CidemNisa NidaM ne kadar ayıp ya torun baldan tatlı derlerde bizde anneyiz neden biz doğurmamışız gibi davranıyorlar
CidemNisa Milasmom ben insanları bilmiyorum bile desem sana anca yolda falan görmüşümdür yani hiç bir samimiyetim yok
Elifmuhammeet CidemNisa çocuk olduğu zaman çok değişiyorlar benim kaynanam da oğlumu kendi çocuğu sanıyo hatta bi keresinde şey demişti bi yere gitmiş misafirliğe yemekte acı yemiş ve kendi kendine demişki ay ben acı yedim çocuğa dokunur sanki kendi emziriyo gibi hissetmiş bunu bana dedi yani ne biliyim biz aynı evdeyiz eşim asker gelsin ayrı eve çıkıcaz sıkıldım artık seni de anlıyorum çok kıskançlar çok
Akcaseda CidemNisa hiç mi iyi kayınvlide yok diye sormuşsun canım allahıma bin şükür bir dediğimi iki etmez kendi annem gibi kayınvalidem var gakat ne kadar iyi olsa bile mesafem var yani hem ben hem o yerimizi haddimizi biliriz bunun sırrı bana kalırsa acık acık kırmadan hissettiklerini rahatca söylemen ona karşı çünkü susar gecersen içinde birikir ve sonucunda nefret duygusuyla bogusursun buda eşinle huzurunu bozar yani bocalnır herşey kendini nasıl ifade edersen öyle davranırlar ne cok yumuşak nede cok sert 👍 tabi herkesin öncelikle karakteri kişiliği başka ☺️ Allah yardımcın olsun 🤲
elifefe CidemNisa bizimki iyi olmasına çok iyi de bizde 3,5 aylık olduk daha misafir ağırlama bitmedi bende çok yoruldum, toplu gelsinler bitsin diye mevlid yaptık hala bitmedi herhalde bir yaşına girene kadar bebek görmeye gelecekler 😒