Merhabalar kızımı doktora goturdugumde artık süte gecebılır mıyız dıye sordum doktorumda bana cam siselerde pastörize sütler var ondan verebılırsın artık dedı suyla sulandırarak gunluk 400 ml gecmesın cocukta kansızlık yapar dedı ama çok kararsız kaldım sızler nasıl yapıyorsunuz bılgılendırırsenız çok sevınırım