aliyse063 Kizlar 4 bucuk aylik bebegimie bizden grip gecti maske takmamiza ragmen suan felaket derecede balgami var ve otri bebeyle temizlesemde gitmiyor sekrol diye bir ilac verdi doktor ama oda fayda etmedi napsak gecer fikir verin cok kotu 😷
Ozalmir aliyse063 ne guzel iste balgam çıkarıyor yoksa bronşit olurdu burnunu ihmal etmeyin evi nemli tutmaya çalışın
Ntugba aliyse063 bebeğini yüz üstü yatır elinle sırtına yavaş yavaş vur gaz çıkarırmış gibi öyle balgam çıkabiliyor hatta kusabiilir instagramda hekimanne var o paylaşmıştı videosunu denedim ve faydasını gördüm
Ntugba aliyse063 ilaç kullanıyor mu ben denedim ise yaradı ama inşallah sizin bebekte tez zamanda çıkarır
Ntugba pasaninannesi ben videosunu izledim öyle hafif hafif vurmak bakanları yerleştiği yerden cikariyormus inşallah faydasını gururusun
pasaninannesi Ntugba inşallah canım bir saate yapcam oynuyor şimdi bölmeyim dedim İnstagram’da bakıcam videosuna allah razı olsun 😘
aliyse063 Ntugba Sekrol isimli bir balgam ilaci ama fayda etmedi o masajida yapiyorum oda fayda etmyor 😔
Ntugba aliyse063 biz aynı anda antibiyotik te kullandık öyle daha etki etti ama 3 haftadır devam ediyo az kaldı ama hala var inşallah tez zaman geçer