Hankardesler Merhaba bu aylarda uyku problemi olması çok normal benimde ikizlerim var ,5 aylık olmak üzereler ancak 3.aydan sonra uykuları düzene girdi..Biz 3.ay gibi uyku rutinleri uyguladık ve şu an saati saatine işliyor hala rutinimiz ki ara ara diş ağrısı,gaz sancısı, aşıları derken hala düzeni koruyoruz.Bebeginize uyku için sinyalleri verin sonrasında zaten bunları uyguladığiniz zaman bebegijiz arkasindan otomatik olarak uyumak isteyecektir ,gündüz uykularında beslenme sonrasi ,gaz çıkarma , minik minik kas çalıştırma , emekleme çalışması ,kitap okuma ,dans derken saatleri gelince uyumak istiyor ,gece uykularında ise biz hep önce banyo sonra masaj olarak her gün aynı saatte iki hafta boyunca uyguladık şimdi havalar soğudu ama banyo dahi yaptirmadan beslenme ,gaz çıkarma ,masaj derken saatlerinde uyumak istiyor .Bu düzeni siz kurup bebeklerinizi buna uyması için biraz desteklemeniz gerekecek ilk etapta sonrasında her şey yoluna giriyor ,ben şu an akşama kadar tek başıma bakıyorum ,eşim gelince de zaten bebeklerimin uyku saati gelmiş oluyor düzene koyarsanız tek başınıza yapamayacağınız şey değil inanın ..Ama biraz daha sabır bence en azından 3 ayı görmeniz lazım