Kızlar birkaç gündür farkettim bebeğim bunu alışkanlık hakine getirmiş. Normalde gece 12 gibi uyur 4 gibi emmeye kalkar sabah 8’de de uyanırdı bebeğim 3 aylık bu arada. Tabi gece uykusuna geçmemiz bir hayli vaktimizi alıyor bende artık gece uykusuna yatmadan önce emzik veriyordum ağzına derin uykuya daldığında zaten kendisi atıyordu ağzından. Şimdi bütün uykusunu emzik ile uyuma alışkanlığı edinmiş birazcık çabalayıpta uykusu bölününce ağzında emzik yoksa hemen uyanır emzik arıyor gece uykularımız bölük pörçük oldu. Bu alışkanlığı edinen bebeklerde nasıl bir yöntemle bıraktırdınız ne yapmalıyım?