Prensesannesi28 Merhaba hanımlar, biz 3 buçuk aylığız benim bebeğim bıngıldaksız doğdu doktora götürdüm düzenli kafası büyürse bi sıkıntı olmaz takip edilmesi gerek dedi ama bu takip ne zamana kadar gerekiyor onj sormayı unuttum bilgisi olan veya yaşayan varmı?