Aryaaaaa Arkadaşlar bu ay bebeğim sadece 500 gr almış ama 4 cm birden uzamış doktorumuz ek gıdaya başlayabilirsin dedi 10 gündür yoğurt havuç elma verdim gunde 2 ara öğün şeklinde bugünde patates püresi yapacaktım anne sütüyle acayim biraz dedim sutumun yok denecek kadar az geldiğini farkettim tek sağım da 25-30cc kadar anca çıktı önceden cok boldu sutum adet oldum geçen hafta ve birden azalması canımı sıktı simdi ne yapsam ne etsem geri eski halini alır hemen rezene çayı içtim hurma yedim esimi dereotu almaya yolladim var mi tavsiyeleriniz hem sütü artırmak icin hem de bu dönemde bebeğinin aç kalmaması icin neler hazırlayabilirim
Obsesifk Aryaaaaa çayını iç emzirmeye devam et hiç azaldı bitti diye düşünme var bol bol geliyor diye düşün ve emzirmeye devam et. Takarsan dahada azalır. Ve doktor diyene kadar sakın mama takviyesi yapma sadece emzir ve ek gıda ver bunlar bir süreç hepsi geçici 🌸
Defneninannesi Aryaaaaa 5 6 adet kuru erik, 2 3 adet medine hurması, 3 4 adet kuru kayısı. Bu üçüne gün içersinde ara ara ye ama 3ünü. Birden. Ben tesadüfen farkettim.6. Aydan sonra bi anda sütüm arttı birde üstüne süt düğümlendi öyle diyim :))
Aryaaaaa Obsesifk ya cidden cok moralim bozuldu sağıyorum sağıyorum gelmiyo oturup aglayasim geldi gece cok sık uyaniyo diye şikayet ederken yavrum aç olduğu icin kalkıyormuş :( tavsiyeleriniz icin teşekkürler
Aryaaaaa [bilinmeyen] ben her saat basi emziriyorum 5 dk kadar emip bırakıyordu acaba vermeyip 3 saat beklesem fark edermi dersiniz ?
Suzitosuzi Sütünüz arttı mı? Emzirmeye devam ediyor musunuz? Ben de aynı problemleri yaşamaya başladım kafaya çok takıyorum
Minikheyecan Suzitosuzi bende de aynı sorun var sadece 200 gr aldı oğlum. Mama ya basladık. Ve de ek gıda
Suzitosuzi Minikheyecan közüm 4 buçuk aylık çok az kilo aldığı için ek gıdaya yavaştan başlayalım dedi erken dedim 2 hafta sonra tekrar gidicez bana laktamil mama verdi sütün kalitesi artması için. Bu aralar canım sıkkın sütüme yansıdı maalesef.Sizinki kaç aylıktı?
Minikheyecan Suzitosuzi 5 aylığız 4 aylıktan beri bu sorunla uğraşıyoruz kilo almıyor emmiyor güzel ve sütüm azalıyor 🤷♀️ Dert ortağıyız
Suzitosuzi Minikheyecan sevdiğim bir emzirme hemşiresi var dedi ki bu aylarda normal anneler sütüm yetmiyor diye manaya başlıyor sonra meme reddi oluyor bebek sütten de oluyor. Boyları da çok uzuyor bu dönem dikkati de dağılıyor uzun emmiyor. Karanlık kimsenin olmadığı odada emzir dedi bana. Laktamil mama verdi benim için sen de kullan istersen içinde bir sürü vitamin var. Bu arada dün kemik haşladım ilik yedim yeşil mercimek yedim kemik şutuna çorba içtim beslenemiyordum düzgün son zamanlarda. Bugün dolu dolu 2 kez kaka yaptı