Ferhaykoo ben de çektim öyle. Yemyeşik çapak oluyordu. Gözünü bile açamıyodu yavrum. Göz doktoru bi damla yazdı bize. İki gün sürmedi geçmesi. Geçenlerde yine oldu aynısı. Doktora sormadan aynı damladan aldım, sabah bi damla öğlen bi damla koydum akşama hiç bişeyi kalmadı. Bence damla isteyin doktordan. Diğer türlü uzun sürüyor geçmesi