LP0305 merhaba, benim bebeğimde de doktor üfürüm tespit etti. Kardiyolağa gösterdik doktor çok normal olduğunu çoğu bebekte olduğunu ve zamanla kapandığını endişe etmememiz gerektiğini söyledi . Hatta kullandığı ifade aynen şuydu “gözünün üstünde kaşın var gibi birşey “ 7. Ayında tekrar kontrol edilecek. Biz anneler olarak çok evham yapıyoruz istemeyerek. Lütfen kötü düşünmeyin sizde ve şu an için endişe etmeyin doktorun dediği gibi çoğu bebekte görülüyormuş ama takibini de aksatmayın tabiki de.