Prenses_annesiiiii Arkadaşlar koltuk alacam da elele rotatefix 2 360 kullanan yada bilen var mı. Önerir misiniz
Prenses_annesiiiii Angars merhaba canım, evet aldım ve iyikide almışım çok memnunum, kızımda çok sevdi 😊tavsiye ederim. İndirimden aldım o fiyata süper kalite😊
Angars Prenses_annesiiiii teşekkürler canım bizde bugun siparisini verdik inşallah bizimde oğlumuz sever kac aylıkken kullanmaya başladınız
Prenses_annesiiiii Angars 9.5 aylıkken kullanmaya başladm şimdide 10 aylık😊yeni aldık bizde yani. Umarım sizde memnun kalırısnız. İnternet satış mağazalarında yorumlar hep çok iyiydi ona istinaden aldım ve iyiki almışım dedim
Angars Prenses_annesiiiii bizde sirf o özelliği yönünde arastirma yaptık uzun yola gittigimiz çok olacak 🥰 5 aylik canim
Prenses_annesiiiii DurdaneSerra42 hepsiburada indiriminde almıştım 1050 liraydı canım. Verdiğim her kuruşu sonuna kadar haketti çok memnunum 😊
Prenses_annesiiiii Asyaebru merhabalar evet çok memnunum,fiyat olarak alabildiğim en iyi koltuk diyebilirim.
Asyaebru Prenses_annesiiiii biz joie every stage ve bunun arasında kaldık ama bununla ilgili hiç video yok o yüzden kararsızız dönmesi açısından bu bir tık önde fiyat olarak aynı zaten ama yatış pozisyonu nasıl yüksekliği nasıl o konuda pek bilgimiz yok video olmadığı için
Prenses_annesiiiii Asyaebru yatış pozisyonu çok yok ama hepsi aynı ama çok yatmıyor koltuklar malesef