Ttazeanne1 Güzel anneler hamilelik lekeleriniz oldu mu? Lekeler için ne zaman, hangi kremleri kullanmaya başladınız? 🙄
mina00 Ttazeanne1 bende cok azıcık ıkı uc ınce cızgı var oda amelyat ızımın yanında, ben en basdan catlak kremlerı masaj yagları vucut kremlerı surdum. Bıde bıo oıl dıye bı yagı gordum ıyıymıs dıye