Deletedmom50 Balkizlarim bende hep yaparım ama haşlayarak önce haşlarım avucumun içinde azcik ezerim ki suyu çıksın öyle yumurtaya bular kızartırim çok güzel olur
Balkizlarim Deletedmom55 aaa niye sanki hiç marketten bişey almıyorsunuz hiç mi kızartma yemiyosunuz acaba 🙄🤗
Deletedmom55 Balkizlarim Kendi fikrimi söyledim sadece fırında yapılır mı demiş ona istaneden niçin rahatsız oldunuz?
Deletedmom55 Balkizlarim Ve tabiki ben kızartma yiyorum veya marketten birşeyler alıyorum bunu merak ettiyseniz ama henüz kızıma vermedim bu çok yağ çekiyor o yüzden 😚
Balkizlarim Deletedmom55 vall hiç de yağ cekmiyo ben böyle şeylere çok dikkat eden birisiyim neyle sevdirsem derdindeyim ozaman ölelim herşey zararlı ona bakarsak ✌️😁😁 peçete koyarsak bide tam yağını çeker bu arada 🌼