HappyKids biz ankaradayız malum ayazı soğuğu meşhurdur elimden geldiğince rahat pamuklu terletmeyen giysiler kullanıyoruz , uyandıktan sonrada kendim ördüğüm anti alerjik iplerden yelekleri var onları giydiriyorum evimiz de şuan güzel ısındı 15 gündür kombiyi de yakmaya başladık allahın izniyle bu kışıda atlatırız inş. 3 ay 13 günlüğüz🤗🤗