KardelenYB Kızlar 12 gün oldu doktorum takabilirsin dedi alacağım fakat dikiş üstü kapatmalıymıyım yoksa oraya dıkkat mı etmeliyim birde medikal den al diyen var alma diyen var fikir verir misiniz ?
Ecreee KardelenYB dikiş yerinizi kapatmayın havasız kalır,terli kalıp nemli kalabilir dikis yeriniz enfeksiyon kapar.. dikiş bölgesi kuru olmasına dikkt edjn..
Nuray1 Bende 30 gün önce sezeryan oldum doğumdan 2 sonra Altan cıtcıtlı korseler var ya ondan taktım hala da onu kullaniyorum birşey olmadı dikiş yerimede zarar vermedi aksine onu takınca çok rahat ediyorum
Rumeysahamza Ben dikişimi de içine alan komple giyilen korselerden taktım doğum yaptığım gibi bir sıkıntım ağrım sızım olmadı
Ecreee KardelenYB herkesin iyileşme süresi farklıdır canm..ne kadar temiz kuru tutarsan o kadar iyi.. dikişin kuruyup kapanır…