mada canım şöyle yapılıyor bebeği ultrason için yatırıyorsun yatağa . Sonra altını açıyorsun bezini yarım açtırıyorlar kalçasına yan taraflarına jel sürüp bizim hamileyken baktıkları aletle 5 er dakka falan bakıyorlar her 2 tarafada. Kalça oyuğuna ve girişine bakıyor ultrasonda alfa açısı diye bir değer var o değer 60 ve üstü olması lazım. Eğer öyleyse sorun yok diyorlar.
Bizim alfa açısı 59 du 1 ay çift bez bağla gel dedi. 2 bez üst üste normal sekilde bağladım. Bacakları ayrık dursun istiyorlar düzelsin diye sonra 1 ay sonunda tekrar bakyılar 65 olmuş değer ve geçmiş bitti.