Bebeğim 5 ay 4 günlük. Huzursuz bir bebek. Herhangi bir problemi şu an yok. Eskiden gaz vardı ama geçti. Sorun kendi kendine oyalanmıyor. Oyun halısına bırakıyoruz dönmeyi öğrendi dönüyor bu sefer geri sırt üstü dönemiyor diye ağlıyor. Bir sürü farklı çıngırağı var ilgisini çekme süresi 3 saniye. Kucağa alıyoruz otururken kendini yere atmaya çalışıyor. Gezdiriyoruz evin içinde biraz sonra ondan da sıkılıyor. Bu çocuk kendi kendine oyalanmayı nasıl öğrenecek? Ne zaman öğrenecek ya da? Oturtamıyoruz henüz yana devriliyor. Kucakta dursa hadi yine idare edicez ama ondan da sıkılıyor, valla çok bunaldım.🙁