Arkadas lar bebegim sadece anne sütü alıyor. Yaklasık 2 haftadır kabızlığı var. Daha önce hiç olmadı. Duphalac veriyorum. Ancak bu dönemde Bu şekilde kabızlık yaşayan var mı? Önceden her gün yapardı. Anne sütü alan bebekte normal biliyorum, ama cocuk rahatsız oluyor kaka yapamayınca. Benzer durum yaşayan var mı