Ozlemoz merhaba ben de normal doğum yaptım. Bşz batikon alıp ni sprey şişesine koyuyoduk. Ben herg gün aynanın karşısına geçip heryerine sıkıyordum canım. Heryere ulaşıyordu iç kısınimlara da. O kurusun diye bekliyordum sonra kalkıyodum. Bi de sakın üstüne oturma. Acısı da benim 50. Gün hala sızlıyor bazen