senamiray evet bu hastane çıkışları daha iyi olmuştu oğluma ama onlarında kalıpları farklı..zıbın çok değiştiriliyo bezden kaçıyo ıslanıyo vs onları hep 0-3 almıştım baya işimi görüyo.. 0-3 aylıkta al bnce bebişinin kilosunu bilmiyorum ama yenidoğanda al istersen.. altlar pek sıkıntı olmadı bndede büyük gelen üstlerde gögüs kısmı açık kaldı soğukda.. o yüzden önerim hep boyun kısımları kapalı takımlara bakmalısın bnce