Merhaba canım anneler🌸gazlı bebis anneleri deneyimliler kullananlar bana doktorum sab simplex verdi bir arkadaş aguline Harika sabah akşam kullanırsan Gaz falan kalmaz rahatlar dedi biz gun içinde sürekli ikinma gaz çıkarmaya çalışma ve memede gaz sancısından delirme şeklinde vakit geçiriyoruz artık bende yoruldum bebisimde hep ikiniyor hep sancısı var kullanıp öneren var mi doktora sormadım 3 gün sonra gidecez ama bitkisel yazıyor nolur bana bi oneri