Mom078 Allahtan cilt bakımına gitmemişim.
Neyse ücretsiz tekrarlamaya teklif ettiler. Diğer şubelerinde işe başlarken yaptırırım 4 5 ay sonra.
Sırf yakın diye araştırmadan gittim. giderken de millet bunu evde kendine yapıyor, yapamıyor olamazlar, bir çıkıyormuşum gözüm yok falan diye dalga geçerek girdim.
Sonuç 🤦♀️😀