Nazlidk bende Molfix kullanıyordum doğduğundan beri, 5 aylığız. Her kaka yaptırdığında sırtına kadar geçirmeye başladı ve bacaklarını çok sıkıyor lastik izi yapıyor büyük numara almama rağmen. Burdan bi kaç kişinin tavsiyesiyle evy baby aldım ve aşırı memnunum prima gibi nerdeyse. Çişi toplamıyor dağıtıyor bez taşma hiç yaşamadım 1 aydır bacaklarını da sıkmıyor çok rahat bundan devam ediyoruz bakalım tavsiye ederim 😊