Kizlar bebegim 16 aylik.Normal dogum sonrasi dikis atildi ancak doktorum kac tane oldugunu soylemedi.Yurtdisinda yasiyorum herhangi bir krem verilmemisti, kendi kendine iyilesti.Tamamen iyilesmesi 2 3ayi bulmustu sonrasinda bir kac defa agda yaptirdim.Belirgin bir aci yok ancak dikis yerini elledigimde hala eskiye donmedigini hissediyorum.Nasil anlatsam altinda bir bosluk varmis eskiye donmemis gibi bir hassasiyet hatta hafif uyusukluk var.Dogum zamani eve gelen ebeler bir sorun gormemisti.Sonrasinda Istanbulda’da doktora gittim orda da bir sorun cikmadi.Hala boyle hissetmem normal mi?Eskiye doncek mi acaba aynisini yasayan var mi?