9 gün önce normal doğum yaptım haliyle dikişlerim var geçen gün doktor kontrolum de doktorum dikişlerim gayet iyi dedi. Hastaneden çıkarken krem falan da vermedi hap verdi antibiyotik sadece. 9 gün oldu ama dikişlerim hala acıyor yanıyor böyle, sizlerin kullandığı dikileşrinize iyi gelen bir krem var mı tavsiye olarak alıp kullanmak istiyorum da 😊