kızlar bebeğim 3 aylık son bir haftadır geceleri nöbetteyiz artık gücüm kalmadı gözlerim morardı uykusu var ama dalamıyor bir türlü şu iyi geceler çayını denedik oda işe yaramadı relaktaz damla kullanıyorduk başta uyku yapıyordu ama şimdi oda fayda etmiyor var mı önerisi olann yardııımmm