Simaysun Merhaba oncelikle sezeryan olalı 46 gün oldu ve 2 gündur balgam gibi sarımsı akintim var normelmi başina gelen varmı
Naz0106 Naz0106 Idrar yaparken yanma, kasıklarda ağrı oluyorsa ve kötü koku varsa kesin enfeksiyondur doktora görunsen iyi olur geçmiş olsun
Timurcan Simaysun aynen ya ilişkide de zorlanıyorum acaba bir sorun mu var diye düşünmeye başladım enfeksiyon falan mı diye
Rojdaa Benim de öyle dediğiniz gibi akıntı vardı kötü kokuyordu iki aylık doldurduktan sonra geçti şükür