Gulllernnn Bebeğimin göbeginde kokulu bi akıntının kuruduğunu gördüm ve kızarıklık vardı. Aile hekimi hastaneye sevk etti . Durumu yaşayan var mı . Telaşlıyım. Göbek deliği enfeksiyonundan şüphelendi sanırım . Neler bekliyor beni . Yardım lutfeeennnnnn
eylulbebesi Gulllernnn benim bebeğimin göbeği düşer düşmez akıntı başladı kokulu değildi ve kızarıklık yoktu ama. Kendiliğinden kurumasını bekledi doktor kurumayınca gümüş kalemle yaktı sizin kokulu ve kızarık olduğu için süreç nasıl olur bilmiyorum ama yorum yapmak istedim.
Miraykiz58 Gulllernnn bizde de olmuştu doktor fucidin verdi bir hafta kullandık geçti. Sonra iki kere daha oldu ama hemen fucidin sürdüm bir daha da tekrarlamadı çok şükür
Gulllernnn Düştüğünde eylulbebesi düştüğünde kanadı doktorum bu kadarı normal dedi . 4 aylık oldu hala böyle olması çok telaslandiriyor.
eylulbebesi Gulllernnn sakin olun bence her şeyin bir çözümü vardır elbet. Umarım kötü bir şey çıkmaz 🙏