EzgiAli 3 aylık kızım maalesef en baştan berı sadece mama ıle beslenıyor. Ilk hıpp kullandık ama dedıgınız gibi doyurmadı cok cabuk sındırdı. 350 gram mama 5 gunde bıtıyordu. Bırçok mama denedık sma ve bebelac golddan memnun kaldık ancak smayıda sındıremedı maalesef şuan bebelac golddan memnunuz