13 gün önce sezaryen doğum yaptım. İzmir’deki depremde henüz 4 günlüktük ve çok korktum. Yavaş yavaş gelmeye başlayan sütüm iyice azaldı. Şimdi de öyle maalesef. Bugün Humana çayına başladım. 2-3 fincan rezene ve kimyon çayı içiyorum. Suyu da 2,5-3 l civarı içiyorum. Başka tavsiyesi olan var mı acaba?