Afa benim oğlumda öyleydi 2 yaşına doğru daha azaldı, şuan 25 aylık yine her şeyi yer ama eskisi kadar değil. Resmen doyma refleksi yoktu çocukta ver Allah ver yerdi. Ama hiçbir zaman da obez olmadı. Sürekli karbonhidrat dayamadığınız sürece obezlik olmaz. Ama makarna,ekmek,patates,pilav vs gibi yemekleri çok sık vermemeye çalışın.