Aselinnannesii 🥰🥰 ben teşekkür ederim 🥰
Kirli bez sayısı gayet yeterli bence, tabii sadece emzirdiğinizde ne oluyor ona da bakmak lazım..
Çok başınızı ağrıttım ama bildiğim kadarıyla aktarmak istiyorum, haddimi aşmıyorumdur umarım.. İlla ki siz de biliyorsunuzdur bunları ama…
Yetmiyor diye mama verdikçe kuzu memeyi daha az emmek isteyecektir, o zaman da sütünüz azalacaktır. Ne kadar çok emerse o kadar sütünüz olur, illa mama verecekseniz emzirme destek sistemi ile yapabilirsiniz, hem sütünüz de kesilmez, azsa da artar bu yolla..
Memede kalmak istiyorsa ve emmek için ağlıyorsa bu sadece aç olduğu için olmayabilir, daha çok küçük bebeğiniz, daha yeni ayrıldı sizin vücudunuzdan; size yakın kalmak istiyordur, susamıştır, annesini özlemiştir, korkmuştur, sevginizi/sıcaklığınızı hissetmek istiyordur, bunların hepsini de emerek yapabiliyor yavrucak… Ben emzirirken kaç sezon dizi bitirdim ilk aylarda bir bilseniz 🙈🙈 Şimdi de 7/24 memede tutsam neden demez, bu günler 30 saat olsa ya der 😁