Ayonuz 11 aylok bebeğim göğsümü ısırdı çok kötü oldu iyice büyüdü yara lansinoh kullanıyrm ama etki etmiyo tek göğüs emiyor zaten emzirmek istemiyorum ağlaya ağlaya emziriyorum başına gelen var mı lütfen yardımcı olur musunuz