Hayırlı günler güzel anneler uzun süredir aranizdayim birbirinize çok güzel fikirler verdiginizi gördüğüm için bi konuda yardım almak istedim bu benim ilk postum🥰biz gungorende ikamet ediyoruz eşimin işi de burada fakat ne semt ve mahalle olarak malesef memnun değiliz hijyen temizlik açısından çok kötü 😓Başakşehir de çok güzel siteler var fakat eşim her gün git gel yapmaktan çekiniyor o çevrede yaşayanlar memnun mu her gün gidip gelmek zor olur mu sizce cevaplarsanız memnun olurum🥰