tosbikannesiii bizim gittiğimiz bir çocuk doktoru 1 aylıkken test yaptırdı süt için ama negatif çıktı fakat şikayetlerimiz devam ediyordu ve kullandığımız ilaçlar iyice arttırdı ve diyetim işe yaramamıştı. Bizde neye olduğunu bilmiyorduk Ahmet beyle tanıştık ama kendisi teste gerek olmadığını söyleyip yapma bir krem verdi ve farklı şekilde yıkamamızı söyledi 2. Gününde yüzü düzelmişti. Bizde egzama oldu vucudu kızarıklıklar vardı karın gurultusu vardı huzursuzluk uyumuyodu.