Melis_Lila Merhaba arkadaslar ilk bebegim daha23 gğnlüğüz bende hatayım gribim bebegimde hasta oldu doktora burun tıkanıklıgı için gittiğimizde serumfizyoloji verdi şimdide cok öksürüyor basına gelen arkadaslar naptınız tecrubenizi paylasırmısımız
Efeninannesi12 Melis_Lila ben yenıdoğan hemşiresiym canım öksüren be eklere postural drenej yapıp burnunu yıkayıp temizliyodk sık sık internetten bakabilrsnz videoları var geçmiş olsun
DefneRana3881 Melis_Lila öksürük varsa geciktrmeyin doktora gidin bizimde vardı çarşamba götürdüm direkt yatrdılar akciğer filmi çektirip bu ara salgın varmış biz 3 gün yattık
Mltmlrn Cnm inan bana aynısını yaşadım birebir kızım 25 günlük tu benden grip bulaştı dr a aldım Ciğerleri temiz dedi sadece serum fizyolojk kullan dedi..iki üç gün sonra öksürüğü başladı morarıyor du nefes alamiyordu öksürünce..tekrar aldm dr a bronşite dönüşmuştü mecburen antibiyotik iğne verdi 6 tane ve ilaçlı buhar..bence başka dr a al bebeğini geçmiş olsun
Yarenelibol_ Bnm 15 günlük bebeğim grip oldu balgam çıkarıyor öksürüğün sonu gripmiş gördk hastaneyede yatırmıolar antiyobitik verdi ufack cocuga içiyor suan biraz geçti inş geçer🙁Baska doktora git anitiyobitik versn ya yoksa geçmio
Efeninannesi12 DefneRana3881 salgın varmış ya siz bebeğinizi dısarı cıkarıyormsnz ben hiç çıkarmıyorm hava soğuk ve küçük die arada bi pencereden bakıorz korkuyırm bişey olurmu die gelenimz gidenmzde yok
DefneRana3881 Efeninannesi12 ben doğduğu günden beri gezdiriyorum avm ye de dışarıya da çıkarıyorum bebek arabasının üzeri hep yağmurluğu ile örtülü oluyor hiç açmıyorum ama maalesef biz babasından kaptık babası çok hastaydı kızıma bulaştı 😔