Birbebek34 doktora gosterdigimden beri bı değişiklik olmadı. Arkadaşın dediği gibi hastalik olabilir mi diye baktı doktor ama pek bebeklerde görünen bı hastalık değilmiş o. Ona da zaten mavi bı ışıkla bakiliyormus baktı ve öyle bı risk görmedi korkulacak bişey yok suanlik dedi